خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

آیا تحصیل در کانادا بدون آیلتس ممکن است؟

به گزارش برنا، شاید ابتدا ما باید از شما بپرسیم که چرا بدون آیلتس قصد دارید در کانادا درس بخوانید؟ مدرک آزمون آیلتس، آنقدر شایستگی دارد که به کمک آن در هر کشوری که بخواهید می‌توانید درس بخوانید و زندگی فوق‌العاده‌ای را برای خود رقم بزنید. اما به هر حال، هر دلیلی هم که داشته باشید (عدم توانایی جهت اخذ نمره‌ی مناسب یا به خاطر هزینه‌های بالای شرکت در آزمون آیلتس) بهتر است بدانید که تحصیل در کانادا بدون آیلتس، غیر ممکن نیست! همانطور که اخذ پذیرش در مقاطع بالاتر بدون مقاله‌ی آی اس آی هم غیرممکن نیست.

گرچه برای تحصیل در کانادا و ورود به دانشگاه‌های آن، یکی از آزمون‌هایی که مدام مطرح می‌شود آیلتس است. این تقریباً شناخته‌شده‌ترین ارزیابی مهارت شما در زبان انگلیسی است. گرچه اخذ گواهی این آزمون به شما در اخذ پذیرش کمک می‌کند و به کمک آن می‌توانید در موقعیت‌های شغلی بی‌نظیری فعالیت کنید، اما همیشه برای تحصیل در کانادا به آیلتس نیاز ندارید. در واقع، برخی از دانشگاه‌های برتر کانادا از پذیرش دانشجو بدون آیلتس خوشحال هم می‌شوند!

آیلتس چیست؟

اگر کامل با این آزمون آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که آیلتس، مخفف سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی است و این دقیقاً آزمونی برای تعیین سطح انگلیسی شما است. مدرک این آزمون، توسط بسیاری از دانشگاه‌ها و کارفرمایان در سراسر جهان درخواست می‌شود تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان (یا کارمندان) توانایی کافی برای ارتباط به زبان انگلیسی را دارند. البته، آیلتس تنها ارزیابی زبان انگلیسی موجود نیست، اما همانطور که اشاره کردیم، یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها است.

با این حال، گرچه این آزمون توسط دانشگاه‌ها و مقامات مهاجرت کانادا پذیرفته شده است، هنوز هم امکان تحصیل در کانادا بدون آیلتس و آن هم در سال 2021 وجود دارد.

چگونه بدون آیلتس در کانادا تحصیل کنیم؟

اولین قدم ساده این است که شرایط ورود دانشجویان بین‌المللی دانشگاهی را که می‌خواهید به آن بروید بررسی کنید! در حالی که برخی از دانشگاه‌های برتر آیلتس را ترجیح می‌دهند، بسیاری از آن‌ها سایر اشکال ارزیابی زبان انگلیسی را نیز می‌پذیرند، از تافل گرفته تا آزمون جدید زبان انگلیسی، دولینگو! در واقع، اگر بیشتر اهل کامپیوتر هستید و از شیوه‌های سنتی (مثل امتحانات کتبی و دست‌نویسی) لذت نمی‌برید، قطعا می‌توانید بیخیال آزمون آیلتس شوید.

البته اگر قبلاً چهار سال یا بیشتر در یک مدرسه یا موسسه‌ی​ ​انگلیسی‌زبان تحصیل کرده باشید نیز می‌توانید بدون آیلتس در کانادا تحصیل کنید، حتی در آن دانشگاه‌هایی که به آن نیاز دارند.

آیا می‌توانم بدون آیلتس ویزای تحصیلی کانادا بگیرم؟

بله، شما می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را بدون آیلتس دریافت کنید. در واقع کانادا ویزای تحصیلی را به این صورت صادر نمی‌کند، اما مجوزهای تحصیلی را ارائه می‌دهد که به طور خودکار با ویزای اقامت موقت ارائه می‌شود. گرچه برای اطلاعات بیشتر حتما باید از یک وکیل یا موسسه‌ی مهاجرتی کاردان کمک بگیرید. اما به طور کلی، ارزیابی زبان انگلیسی شما توسط دانشگاه انتخابی تعیین می‌شود.

ویزای-تحصیلی-کشور-کانادا

ارزیابی زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

می‌توان گفت که مدرک آزمون آیلتس تقریباً توسط همه‌ی دانشگاه‌های کانادا پذیرفته می‌شود، اما در زیر لیستی از گزینه‌های جایگزین وجود دارد که ممکن است به شما امکان تحصیل در کانادا در سال ۲۰۲۱ را بدهد.  اما به یاد داشته باشید که همیشه ابتدا با دانشگاه خود مشورت کنید، زیرا شرایط ورود برای دانشجویان بین المللی از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر تغییر می‌کند:

  1. تافل
  2. CAEL
  3. تست کمبریج CAE / CPE
  4. CELPIP
  5. آزمون انگلیسی Duolingo
  6. CanTEST
  7. آزمون پیرسون انگلیسی

10 کالج در کانادا که بدون آیلتس پذیرش دارند

با توجه به اینکه 96 دانشگاه در سراسر کانادا وجود دارد که شرایط ورود به هرکدام ممکن است تغییر کند، نمی‌توانیم تمام مکان‌هایی را که می‌توانید بدون آیلتس در کانادا تحصیل کنید نام ببریم. اما، در اینجا 10 موردی است که می‌شناسیم و از کیفیت آموزشی آن‌ها مطلع هستیم:

  1. دانشگاه تورنتو
  2. دانشگاه غرب کانادا
  3. دانشگاه جزیره پرنس ادوارد
  4. دانشگاه تامپسون ریورز
  5. دانشگاه رجینا
  6. دانشگاه ساسکاچوان
  7. دانشگاه براک
  8. دانشگاه وینیپگ
  9. دانشگاه مموریال نیوفاندلند
  10. دانشگاه کنکوردیا

مهاجرت تحصیلی به کانادا با مهرآیین مخبری

اکنون که می‌دانید می‌توانید بدون آیلتس در کانادا تحصیل کنید، شاید زمان آن رسیده است که برای زندگی دانشجویی در آنجا آماده شوید! مهاجرت تحصیلی به کانادا در واقع یکی از بهترین روش‌ها برای ساخت آینده‌ای روشن و اخذ اقامت شهروندی کانادا است. اما برای اینکار باید رزومه‌ی تحصیلی کاملی را به دانشگاه‌ها ارائه دهید و با دقت اپلیکیشن مخصوص ثبت‌نام را پر کنید تا فرصت و هزینه‌ی خود را به باد ندهید.

برای اینکه بتوانید به صورت کاملا تضمینی در یکی از دانشگاه‌های کانادا پذیرش بگیرید (که در این مورد خاص، به آزمون آیلتس هم نیازی نداشته باشد) بهتر است از یک موسسه‌ی مهاجرتی مطمئن کمک بگیرید. ما در این مورد به شما، موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری را پیشنهاد می‌کنیم. مهرآیین مخبری، خودش کسی است که توانسته با بورسیه‌ی کامل تحصیلی در دانشگاهی در آمریکا درس بخواند و هم‌اکنون نیز در بخش پذیرش این دانشگاه مشغول به کار است. پس او می‌تواند بهترین گزینه برای کمک به شما جهت اخذ پذیرش تحصیلی در کانادا (یا حتی آمریکا در صورت تمایل) باشد.

اگر قصد دارید که بدون مدرک آیلتس در یکی از دانشگاه‌های برتر کانادا تحصیل کنید و حتی بورسیه‌ی کامل آن دانشگاه را از آن خود کنید، می‌توانید از خدمات مهرآیین مخبری استفاده کنید، اطلاعات خود را تکمیل کنید و آینده‌ی زیبای خود را در کانادا بسازید.

البته شاید با خودتان فکر کنید که مطالعه‌ی شرایط و مدارک مورد نیاز و ارسال درخواست به دانشگاه‌های کانادا به صورت شخصی کم‌هزینه‌تر است، اما اگر شرایط تحصیلی شما با شرایط اخذ دانشجو در دانشگاه مورد نظر هم‌سان نباشد، شما مجبور خواهید شد هزینه‌ی زیادی را بابت اخذ پذیرش در دانشگاه‌های مختلف بپردازید و در نهایت، از هیچ‌کدام نیز نامه‌ی پذیرشی دریافت نکنید.

پس اگر قصد دارید که به صورت تضمینی ایمیل اخذ پذیرش را دریافت کنید و زندگی خود را تمام و کمال تغییر دهید، بهتر است از کمک کسی که تجربه‌ی کاملی در این زمینه دارد، بهره ببرید و در این مورد، یکی از بهترین و تضمینی‌ترین گزینه‌ها، مهرآیین مخبری است.

https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/1273164-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد