خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

انواع ویزا برای مهاجرت به ترکیه

ویزای دانشجویی برای مهاجرت به ترکیه

کشور ترکیه با ارائه ویژگی‌های بسیار خوب تحصیلی و کمک هزینه‌های مالی به دانشجویان خارجی به یکی از بهترین مقاصد تحصیلی تبدیل شده است. از ویژگی‌های عالی تحصیل در این کشور می‌توان به هزینه کم در ازای کیفیت خوب تحصیل اشاره کرد. دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه‌های برتر کشور ترکیه و بهره‌مندی از سیستم آموزشی سطح بالای این کشور نیازمند مدارک و مشخصاتی می‌باشند. از جمله این مدارک می‌توان به آیلتس پنج و نیم به بالا و حداقل نمره تافل 46 تا 59 اشاره کرد.

مهاجرت به ترکیه

هزینه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاه‌های ترکیه بسته به دانشگاه و آن مقطع متفاوت می‌باشد. به طور کلی میانگین هزینه‌های تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی 600 تا 1500 دلار و به زبان ترکی 240 تا 750 دلار سالانه می‌باشد.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در کشور ترکیه

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد و نیازمند مدارک خاصی است. به طور کلی برای دریافت این ویزا ابتدا علاقه‌مندان باید نسبت به پذیرش در یکی از دانشگاه‌های کشور ترکیه اقدام کنند. شما می‌توانید با ارسال رزومه تحصیلی و مدارکی دیگر مانند آزمون معتبر ترکی یا انگلیسی خود به دانشگاه‌های این کشور شانستان را برای دریافت پذیرش تحصیلی امتحان کنید. پس از دریافت این مدرک شما مجوز اقدام به دریافت ویزای تحصیلی را دریافت می‌کنید.

دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکیه نیازمند یک سری مشخصات و مدارکی می‌باشد. برای مثال داوطلبان می‌بایست حتما در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های این کشور شرکت کنند، تا بتوانند نسبت به این ویزا اقدام کنند. از این آزمون‌ها می‌توان به آزمون YOS اشاره کرد. این آزمون برای افراد خارجی در دانشگاه‌های مورد نظر گرفته می‌شود.

ویزای کاری برای مهاجرت به ترکیه

شاید شنیده باشید که اتباع ایرانی برای مهاجرت به کشور ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارند. این درست است اما کسانی که قصد گردشگری در این کشور را داشته باشند می‌توانند بدون دریافت ویزا از این کشور دیدن کنند. با این حال کسانی که می‌خواهند برای کار و اقامت دائم به این کشور سفر کنند نیاز به دریافت ویزای ترکیه دارند. داوطلبان این ویزا می‌توانند با جمع آوری مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم درخواست در سفارت خانه این کشور نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری کشور ترکیه

دریافت ویزای کاری کشور ترکیه یکی از محبوب‌ترین روش‌های دریافت اقامت در این کشور می‌باشد. افرادی علاقه‌مند به دریافت ویزای کاری کشور ترکیه ملزم به دارا بودن مدارک زیر می‌باشند:

  • پاسپورت معتبر
  • دو قطعه عکس
  • گواهی پذیرش کارفرما
  • مشخصات کارفرما
  • حداقل تحصیلات با مدرک دیپلم
  • دریافت اقامت دائم با استفاده از ویزای کاری

    یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویزای کار در کشور ترکیه این است که متقاضیان پس از گذشت هشت سال می‌توانند نسبت به دریافت اقامت دائم خود اقدام کنند. ویزای کاری کشور ترکیه برای صدور اولیه به مدت یک سال اعتبار دارد. متقاضیان می‌بایست پس از اتمام این زمان برای تمدید مجدد ویزای خود اقدام کنند. این ویزا برای بار دوم به مدت سه سال و برای بار سوم به مدت شش سال تمدید می‌شود.

  • ویزای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه

    دولت کشور ترکیه در سال 2016 برنامه‌ای را جهت سرمایه‌گذاری افراد خارجی در این کشور تصویب کرد تا افراد بتوانند با استفاده از این روش اقامت این کشور را دریافت کنند. ویزای سرمایه‌گذاری کشور ترکیه ویژگی‌های بسیاری مانند شهروندی، اقامت دائم و پاسپورت دوم را به همراه دارد. سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به کشور ترکیه دارای روش‌های مختلفی است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و بازکردن حساب در بانک‌های این کشور اشاره کرد.

    خرید ملک برای سرمایه‌گذاران همواره از محبوبیت خاصی برخودار بوده است. دریافت ویزای ترکیه با این روش نیاز به خرید ملک با حداقل 250 هزار دلار دارد. این مبلغ یکی از کم‌ترین هزینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی می‌باشد.

    از دیگر ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • امکان اقامت خانواده متقاضی در ترکیه
    • هیچ پیش نیازی برای دریافت اقامت در ترکیه لازم نمی‌باشد
    • دریافت شهروندی در سه تا شش ماه

    حداقل میزان لازم برای سرمایه‌گذاری در ترکیه

    یکی از نکات جالب توجه برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی حداقل میزان لازم برای سرمایه‌گذاری در آن کشور است. یکی از نکات بارز سرمایه‌گذاری در ترکیه نیز همین می‌باشد که میزان لازم برای سرمایه‌گذاری در این کشور به نسبت کشورهای دیگر مانند انگلستان و آلمان بسیار پایین‌تر می‌باشد. میزان سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف به شرح زیر است:

    • سرمایه‌گذاری در ملک 250 هزار دلار
    • بیعانه در بانک ترکیه 500 هزار دلار
    • سرمایه‌گذاری ثابت 500 هزار دلار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد