خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

خانه های زیبا در استانبول

ویلای زیبا در منطقه اروپایی استانبول

ویلای زیبا در منطقه اروپایی استانبول در روستای Zekeriyakoy در منطقه زیبای Sariyer از استانبول اروپایی واقع شده است.

ساریایور جز محله های معروف استانبول اروپایی به شمار می رود، برخی از آن ها در سواحل بسفر، بعضی به سمت شمال در مرز دریای سیاه قرار دارند و بعضی از آنها کمی در داخل محوطه های حیاط ساحلی سبز قرار دارند که هوای تازه ای را به دور از شلوغی و شلوغی شهر به شما هدیه میدهند، با جنگل هایی که طبیعت زیبا را دنبال می کند، پیک نیک های تابستانی سایه دار که یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ملک ویلایی در استانبول می باشد .

به طور کلی، مشاهیر استانبول این منطقه را برای زندگی دائمی خود و خانواده انتخاب می کنند، عاشق طبیعیت این منطقه می شوید زیرا مناظر طبیعی زیبایی این ویلا ها را احاطه کرده است، و ارتباطات عالی با شهر تنها چند کیلومتر از منطقه گردشگری مرکزی و محبوب میدان تاکسیم میسر است .

 

جزئیات ملک

این ویلا خصوصی در استانبول اروپایی بصورت جداگانه دارای باغ و استخر شنا و تراس های بزرگ به چشم انداز زیبا، کافه و مرکز تناسب اندام و سالن ورزشی کاملا مجهز و سیستم تصفیه اب مرکزی و دستگاه تصفیه اب خانگی می باشند .

ویلای لوکس در استانبول اروپایی به مساحت تقریبا 500 مترمربع با حریم خصوصی با یک سیستم مدرن حفاظتی اداره می شود . ویلای زیبا در منطقه اروپایی استانبول قسمتی از فضای بیرونی این ویلا چمن و شامل یک استخر خصوصی با دسرسی آسان به داخل ویلا از طریق راهرو بهمراه یک حیاط بزرگ می باشد .

این ویلای لوکس در استانبول اروپایی دارای تراس با چشم انداز بسیار زیبا است همچنین درب ورودی اصلی از نوع امنیتی ساخته شده از فولاد که بصورت 24 ساعته توسط سیستم حفاظتی کنترل می شود . سالن ناهارخوری و شومینه های مرکزی مدرن بهمراه یک سقف بسیار زیبا از دیگر جلوه های بسیار خیره کننده این ویلای لوکس در استانبول می باشد .

محل سکونت ویلا

ویلای زیبای شما در روستای سبز و با امنیت بالا Zekeriyakoy قرار دارد که تنها 12 کیلومتر از جنوب سواحل خیره کننده دریای سیاه واقع شده است، حدود 2 کیلومتر از تنگه بسفر، فقط 20 دقیقه از مراکز کسب و کار و تجارت، با وجود این همه امکانات و مناظر طبیعی ویلای لوکس شما در استانبول در کنار جنگل معروف بلغارستان واقع شده است که یکی از ویژگی های مهم این ویلای مسکونی در استانبول اروپایی بشمار می رود و آنرا از سایر ویلاها متمایز میکند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد